راهاندازی مجمع جهانی خلاقیت شرکت بایر
کدمطلب: ۹۹۰۹۰۴۰۶
شرکت Bayer کمتر از دو ماه پیش اولین شورای جهانی خلاقیت خود را راه اندازی کرد.
این مجمع جهانی، رهبران ارشد شرکتهای مختلف، نمایندگی آژانسهای استراتژیک بازاریابی و همچنین برندهای تجاری معروف را گرد هم آورده است. این شورا قصد دارد از خلاقیت جمعی متخصصان بازاریابی صنعت سلامت استفاده کند تا اهداف بخش سلامت مصرف کننده Bayer را تحقق بخشد. به عبارت دیگر شرکت بایر میخواهد از این طریق توانمندی خود را در زمینه بهداشت روزمره مردم بهبود سازد تا امکانات بخش سلامت مصرف کننده آن در دسترس میلیاردها نفر در سراسر جهان قرار گیرند.
با تیم تحلیلی دارو و سلامت شتابدهنده دارویی هنام تا پایان مقاله همراه باشید.
- فهرست مقالات شرکت بایر در وبلاگ شتابدهنده هنام:
- تاریخچه شرکتبایر | مجموعه معرفی صنعت داروسازی
- معرفی بخش داروسازی شرکتبایر | صنعت داروسازی
- معرفی حوزه سلامت مصرف کننده شرکت بایر | مجموعه معرفی صنعت داروسازی
- معرفی CoLaborator، شتابدهنده شرکتبایر
- ویدیو | معرفی حوزه سلامت مصرف کننده شرکت بایر
- استارتاپ Care / of ، عضو جدید شرکتبایر
- همکاری شرکتبایر با دانشگاههای برتر جهان
- استارتاپ Recursion با سرمایه گذاری شرکت بایر یونیکورن شد!
- گزارش مالی نیم سال اول ۲۰۲۰ شرکت بایر
- محصول جدید در سبد دارویی سلامت بانوان شرکت بایر
- شرکت بایر جایگاه خود را در ژن درمانی مستحکمتر کرد
- قطعهای جدید در پازل ژن درمانی شرکت بایر
اهداف شورای خلاقیت شرکت بایر
در صنعت خلاق سلامت، پرداختن به بسیاری از موضوعات از جمله سوتفاهمهایی در مورد بهداشت و سلامت، تبلیغات و همچنین پایداری برندها در حوزه سلامت مصرف کننده مورد توجه کافی و لازم قرار نگرفتهاند. تمرکز شورای خلاقیت بر این خواهد بود که این چالشها را بررسی نموده و در جهت رفع و بهبود آنها تلاش کند. از طرف دیگر این تصور وجود دارد که خلاقیت در کمپینهای تبلیغاتی مراقبتهای بهداشتی از بین رفته است. شرکت بایر همچنین قصد دارد فرهنگ خلاقیت را در صنعت سلامت پرورش دهد که به نوبه خود باعث بهبود تأثیرگذاری کمپینهای تبلیغاتی خواهد شد. دیگر دلیل شرکت Bayer از تشکیل این شورا این است که در شرکتهای دیگر نیز الهام و علاقه ایجاد کند تا همه با هم و در کنار هم در جهت رفع چالشهای جهانی حوزه سلامت مصرف کننده گام بردارند.
سایر فواید تشکیل شورای خلاقیت شرکت بایر
تشویق به خلاقیت آزاد نه تنها به برندها ارزش افزوده اضافه میکند، بلکه به افراد مستعد و آژانسها نیز کمک میکند تا پیشرفت کنند. این امر با جذب بهترین استعدادها برای کمک به شکل گیری Bayer و صنعت بهداشت و درمان فردا حاصل خواهد شد. شورای خلاق جهانی هر سه ماه یک بار تشکیل جلسه خواهد داد و تلاش خواهد کرد تا استعدادهای جوان را شناسایی و آنها را درگیر کند تا آنها را به سمت این پیشرفت مهیج سوق دهد.
رهبران ارشد بازاریابی از آژانسهای برتر خلاقیت و برندهای مشهور جهان، همیار Bayer شدند تا با افزایش خلاقیت و الهام بخشیدن به مصرف کنندگان، به آنها کمک کنند بهتر از سلامتی خود مراقبت نمایند.
اولین شورای جهانی خلاقیت شرکت بایر ، به رهبری پاتریشیا کورسی، رهبران ارشد بازاریابی خارجی را با پیشینههای مختلف جمع کرده است:
• بیل بروک – بنیانگذار AnalogFolk ،
• روپن دسای – مدیر ارشد بازاریابی جهانی Dole ،
• Tonise Paul – رئیس Energy BBDO ،
• میگل سیموز – مدیر عامل شرکت اروپای غربی MullenLowe ،
• سدی توما – مشارکت های خلاقانه مدیر Google ایالات متحده.
• رمی کنت ، مدیر CMO از شرکت ۳M .
سخن پایانی
هدفمند بودن، مبتکر بودن و توانایی برای برقراری ارتباط نزدیک با نیازهای مصرف کنندگان هیچ گاه مهمتر از امروزه نبوده است. بخش سلامت مصرف کننده Bayer ،به همراه شرکای خود، میخواهند اطمینان حاصل کنند که این سه ویژگی جادویی صرف نظر از برند تجاری، همیشه ادامه داشته باشند. شرکت بایر با به چالش کشیدن خود با بینش و انتقادهای موثر بیرونی، میتواند خلاقیت را به اوج خود برساند تا حتی بیشتر از این مشتریان خود را به وجد آورده و صنایع مراقبتهای بهداشتی گستردهتری را به عضویت در این جنبش ترغیب کند.