استراتژی sanofi ؛ افزایش فروش علی رغم پاندمی!

 استراتژی sanofi ؛ افزایش فروش علی رغم پاندمی!

۹۹۰۸۰۴۱۱
✍️خبر – ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰
در دسامبر ۲۰۱۹ ، پائول هادسون -مدیر عامل Sanofi – یک استراتژی جدید، تحت عنوان ” بازی برای برنده شدن” ارائه کرد. و اما این استراتژی در سال جاری چه مزیت‌هایی برای Sanofi به ارمغان آورد؟
با توجه به اثرات پاندمی بر اقتصاد جهان و عملکرد شرکت‌ها، آیا sanofi افزایش فروش داشته است؟
در این مقاله، نکات کلیدی در این زمینه مطرح شده است.
با تیم تحریریه شتابدهنده دارویی هنام همراه باشید.

sanofi

استراتژی جدید؛ نبض sanofi

بر اساس استراتژی جدید، تحقیقات sanofi در زمینه دیابت و بیماری‌های قلبی-عروقی کاهش یافت. در عوض، تمام توان تحقیق و توسعه شرکت، در زمینه‌ی دارو‌های کلاس اول متمرکز گشت. به علاوه اینکه، این استراتژی صرفا به زمینه‌های تحقیق و توسعه خلاصه نشد، بلکه بر فروش و بازاریابی برای رشد محصولات نیز تمرکز داشت.

در هنام بخوانید : تائیدیه دارو Libtayo ؛ تهدیدی برای sanofi یا merck؟

افزایش فروش داروی ®️Dupixent

sanofi

داروی داروی ®️Dupixent برای نخستین بار در سال ۲۰۱۷ توسط FDA تائید شد. در سال جاری، این دارو بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته است. این میزان، نسبت به گذشته و علی رغم بحران پاندمی در سال جاری، افزایش ۶۹ درصدی داشته است. اگرچه کاهش مراجعه به پزشک و نیز کاهش درخواست، به عنوان یکی از اثرات بالقوه پاندمی بر فروش این دارو پیش بینی شده بود. اما ®️Dupixent هم چنان در صدر فروش محصولات sanofi قرار دارد. این دارو تا پایان ۲۰۲۰ در حدود ۵۰ کشور عرضه خواهد شد.

بیل سیبولد، رئیس مراقبت ویژه Sanofi بیان کرد :
در پایان سه ماهه سوم، نسخه‌های جدید این دارو، به میزان قبل از شیوع کرونا رسیده است.
وی همچنین افزود :
در حال حاضر این دارو، در حال ارائه‌ی یک عملکرد قوی در یک وضعیت دشوار است.
هدف Sanofi، دستیابی به فروش ۱۰ میلیارد یورویی می‌باشد و از این هدف خود مطمئن است.

افزایش فروش واکسن آنفولانزا در sanofi

sanofi

در کنار ®️Dupixent، فروش واکسن‌های sanofi با جهش ۱۴% به ۲.۴۳ میلیارد دلار رسیده است. هرچند که امروزه پاندمی کرونا و بحران اقتصادی، به عنوان دو ترکیب جدا نشدنی در صدر اخبار قرار دارند؛ اما این پاندمی با افزایش نیاز به واکسن آنفولانزا، فروش این واکسن را در شرکت افزایش داده است. واکسن انفولانزا در سال جاری بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته است.

سخن پایانی

این شرکت در حوزه‌هایی نیز با افت فروش همراه بوده است. اما در مجموع، فروش sanofi با ۵.۷ درصد رشد، به ۱۱ میلیارد دلار رسید. هم چنین ارزش هر سهام این شرکت در سال ۲۰۲۰، با نرخ رشد ۸ درصدی افزایش داشته است.

منابع

Fiercepharma

تبلیغات دیجی کول

دنیا کریم پور

سلام! من دنیا کریمپور هستم، دانشجوی داروسازی ورودی بهمن 94، دانشگاه آزاد تهران واحد علوم دارویی. از وقتی یادمه به نوشتن علاقه داشتم. تجربه‌هایِ جدید، من رو به وجد میارن. لازمه‌ی شروعِ خوب در هر کاری‌ اینه که هویتِ فعلیِ اون حوزه رو بشناسیم و سپس براساس داده‌های فعلی، مسیرِ بعدی رو انتخاب کنیم. تولیدِ محتوا این شناخت رو در زمینه‌های مختلف، هم برای نویسنده و هم مخاطب فراهم می‌کنه. از این جهت علاقه‌مند هستم نوشتن رو به طور هدفمند در این جهت پیش ببرم‌.

Write a Review

پیشنهاد می‌کنیم این‌ها را هم بخوانید:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *